Klantenservice

BESTELPROCES

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Stap 1: Uw winkelwagen
U gaat naar het product van uw keuze en klikt op ‘In winkelmand’. Vervolgens kunt u verder winkelen of naar uw winkelmand gaan om af te rekenen. Hier kunt u klikken op de knop ‘Doorgaan naar afrekenen’ om uw bestelling te plaatsen.

Stap 2: Persoonsgegevens
Afleveradres en betaalmethode. Hier kunt u uw N.A.W. gegevens invullen en/of controleren. Vervolgens selecteert u een betaalmethode: iDeal of Rembours (zie kopje: betaalmogelijkheden voor meer informatie).

Stap 3: Afronden
Nadat u uw gegevens hebt gecontroleerd bevestigt u dat uw gegevens juist zijn en dat u de algemene voorwaarden hebt gelezen. Hierna kunt u drukken op ‘Afrekenen’ om de bestelling af te ronden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt betalen via iDeal of Rembours. De extra kosten voor Remboursverzending bedragen € 7,00 verzendkosten plus 1% van de waarde van uw bestelling.

Zijn de getoonde prijzen inclusief btw?
Ja, de getoonde prijzen op de site van Amsterdamsspeciaalbier zijn altijd inclusief btw.

LEVERING

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Amsterdamsspeciaalbier streeft ernaar om alle bestellingen binnen Nederland binnen 48 uur op het door u opgegeven huisadres aan te bieden.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Al onze bestellingen worden verzonden met PostNL. Indien u niet thuis bent op het moment van levering ontvangt u een briefje in uw brievenbus en zal het pakket de volgende dag nogmaals worden aangeboden. Indien u niet in staat bent het pakket bij de tweede aanbieding te accepteren zal het pakket naar het dichtstbijzijnde servicepunt van PostNL worden gebracht. Hier kunt u (met het door u ontvangen briefje in uw brievenbus) het pakket gedurende drie weken ophalen.

Wat zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten bedragen € 5,50. Indien u een bestelling onder de € 15,00 plaatst bedragen de extra verzendkosten € 2,45

Kan ik mijn bestelling volgen?
Op het moment dat wij uw bestelling versturen, ontvangt u van ons een e-mail met daarin de verzendbevestiging. In dit e-mailbericht vindt u een link waarmee u via Track & Trace van PostNL uw bestelling kunt volgen.

RETOURNEREN

Ik wil mijn pakket retourneren. Hoe doe ik dat?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Klik hier om een retourformulier op te vragen of klik hier voor een modelformulier voor herroeping.

Mag ik beoordelen of ik het wil houden?
U heeft het recht het product te beoordelen, om te bepalen of u het product wilt houden. U mag hiervoor het product beoordelen, zoals u ook in een winkel zou mogen. Indien u tijdens het beoordelen van het product handelingen heeft uitgevoerd die leiden tot waardevermindering, bent u zelf verantwoordelijk voor deze waardevermindering.

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
Ondanks de zorg en aandacht die Amsterdamsspeciaalbier aan haar producten besteedt, is het mogelijk dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval stuurt u een email met vermelding van uw ordernummer naar info@amsterdamsspeciaalbier.nl. Uw klacht zal zo snel mogelijk worden beantwoord, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie. Ook kunt u contact opnemen met de klantenservice van Amsterdamsspeciaalbier: 020 3455050 (standaard tarief).

Wat kan ik doen als mijn klacht niet adequaat is opgelost?
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

CONTACT

Ik heb een vraag, waar kan ik terecht?
U kunt op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur contact opnemen met de klantenservice van Amsterdamsspeciaalbier: 020 3455050 (standaard tarief).